2022-06-05
W II półroczu roku szkolnego 2021/2022 uczniowie wybranych klas tj. 5a, 5b, 6a i 7a, w ramach utrwalenia wiadomości z wybranych działów matematyki, zmierzyli się z wykonaniem projektu edukacyjnego tj. lapbooka matematycznego. Z uwagi na fakt, że te mini książeczki wymagają dużo pracy i dokładności, uczniowie mogli wykonywać prace w grupach, ale dzięki temu pozwoliło to na powtórzenie wiadomości w twórczy i kreatywny sposób, a także integrację zespołu klasowego. Prace zostały ocenione przez nauczycieli matematyki tj. Agnieszkę Warchoł i Zofię Kaźmierczak, które zwracały uwagę na estetykę wykonania i wykorzystanie tematu w sposób kompletny (tak, żeby przeglądając pracę można było powtórzyć materiał), a zasłużona ocena trafiła do dziennika.
Tematyka projektów i prace uczniów poszczególnych klas
Klasy 5a i 5b
Lapbooki dotyczące ułamków zwykłych i dziesiętnych, czyli utrwalamy wiedzę o ułamkach!
Prace uczniów klasy 5a
Prace uczniów klasy 5b
Klasa 6a
Lapbooki dotyczące figur na płaszczyźnie, czyli utrwalamy wiedzę o figurach – o ich własnościach oraz wzory na pola i obwody!
Prace uczniów klasy 6a
Klasa 7a
Lapbooki dotyczące twierdzenia Pitagorasa, czyli utrwalamy wiedzę na temat trójkąta prostokątnego (połowy kwadratu i połowy trójkąta równobocznego) i zależności jego boków!
Prace uczniów klasy 7a
Czytaj więcej o: LAPBOOK Matematyczny (projekt edukacyjny)
2020-12-22
Ankieta jest anonimowa. Prosimy o szczere odpowiedzi na podane pytania.
1.Czy cokolwiek wiesz na temat radomskiej „Solidarności”?
Tak Nie
2. Czego dotyczy Twoja wiedza? (można tu zaznaczyć kilka odpowiedzi)
a) miejsc
b) działaczy
c) wydarzeń
d) inne- jakie? ........................................................................................................
Dziękujemy za odpowiedzi na pytania.
Wykresy do ankiety
Czytaj więcej o: Ankieta do projektu pt. „ŚLADAMI RADOMSKIEJ SOLIDARNOŚCI”
2020-10-28
„ŚLADAMI RADOMSKIEJ SOLIDARNOŚCI”
to projekt w ramach konkursu „Wiedzy o Mazowszu”, którego organizatorem jest Mazowiecki Kurator Oświaty. Projekt będą realizować uczniowie klasy 8b w składzie: Aleksandra Prasek, Bartosz Bocheński, Jakub Abramczyk, Brunon Szymański, Franciszek Patynowski, od października do grudnia 2020 roku. Głównym celem przedsięwzięcia, oprócz jak najlepszych wyników w konkursie, jest popularyzacja wiedzy na temat radomskiej „Solidarności”. Najważniejsze działania w projekcie to:
-
przeprowadzenie ankiety wśród stu mieszkańców naszej gminy na temat wiedzy o radomskiej „Solidarności” i graficznym zilustrowaniu jej wyników,
-
wykonanie prezentacji multimedialnej,
-
odnalezienie w dostępnych materiałach działacza radomskiej „Solidarności” związanego z gminą Przytyk,
-
przygotowanie i przeprowadzenie quizu na platformie internetowej Quizizz,
-
przygotowanie ćwiczenia z QR kodami,
-
wycieczka do Radomia,
Jednym z działań w projekcie jest przeprowadzenie ankiety na temat wiedzy mieszkańców gminy Przytyk o radomskiej „Solidarności”. Prosimy więc Was, drodzy mieszkańcy naszej gminy, abyście umożliwili realizację tego zadania ankieterom i szczerze odpowiedzieli na kilka pytań na ww. temat. Wyniki ankiety, jak i inne materiały z działań, będą zamieszczone na internetowej stronie szkoły po realizacji projektu. Prosimy też o trzymanie kciuków za jak najlepszą ocenę naszego projektu.
Uczniowie i opiekun projektu
Czytaj więcej o: Projekt pt. „ŚLADAMI RADOMSKIEJ SOLIDARNOŚCI”